Super Tengku




All About Art - Graffiti ! *Cabaran 1 Hari LEBIH 1 Gambar :D*
Tuesday, March 22 | 12:23 AM | 6 Words
Semalam hari Ahad, 20 Mac 2011. Benci, jiwa kacau sebab gaduh dengan cinta hati. Haha, eh Tengku egoistik sungguh engkau ni ==" Atlast, dia mengalah. Kita bercerita panjang lebar, last last awak "Okay dah habis drama dah..Hikhik" <- Siap gelak tuh. Pelik jer. Munguk oh.
Oh ok. Lupa pula, sebenarnya nak bagitahu, semalam saya keluar ke Bandar Kota Kinabalu. Dekat Suria Sabah yang besar but GOT NOTHING. Seriously. Tapi ada satu tempat menarik, depan Suria Sabah. Memang heaven gila *dandan* KOT! Bagi orang semenanjung yang nak datang sini, nanti aku bawak korang datang tempat ni. Sumpah best! Sebenarnya, tempat ni tinggalan banggunan je. Takde orang guna, so jadilah pusat lukisan Grafiti. OMG! Sumpah kreatif. Dari awal datang KK memang nak ke sini tapi tak pernah kesampaian sampai semalam baru sampai hajat. Okay baby, ni lah tempat tu. Kalau awak datang sini saya pakai hensom hensom, awak tolong amek gambar saya okay? :p Sila nikmati & ghairahi serta berahikan diri anda dengan gambar yang lebih dari satu ini & JANGAN lupa kritik-kritik kasi taik kat gambar Incik Tengku ini :) Mekaseh & Enjoy it! *Yang lucahs diamkan sajer*






































Nilah hasil dari Wide lens Converter aku.
Dah penat & basah kena hujan, aku pun makan KFC :p

Korang rasa HEAVEN NAK MATI ?
Okay, aku hanya mampu cakap ..



Hehe :D
PEACEEEE yaw !

*Satu sampai sepuluh, berapa rate anda ?*

-Next Page- | -New-