Super Tengku




ah-wak
Tuesday, August 24 | 1:50 AM | 2 Words
Salam. Moga awak sihat sejahtera kat sane. Kite nak mintak mahap dulu kalo kiter wat salah kat awak. Ok, mintak mahap banyak-banyak sb kiter kaso gn awak smlm.

Awal-awal kenal ? mmglah manis. Sy kata, 'awak kejap, nak wat esaimen,' awak kata ' ok kiter tgu.' alahai sweetnye, SKRG ? 'you, i na wat esaimen jap nih.' you jawab ' YEJE ? amboi wat esaimen memanjang ?' awal2 tuh mesty ada ada, YEJERRR ... yelaaa kite tau awak da TAK PECAYA KAT KITER :]

Awal-awal dulu, sy kenal aawk, awak lembut je, awez ngalah dgn 'container gf' awak tu tiap kali gado, walupun sala CG awak. dalam aty kiter, 'hish dye nih basgu , salu ngalah, mgkin oneday dye leh ngalah tuk aku sb pangai aku' tp SKRG ? kite duadua keras . EGO !

Awal-awal dulu, kite mmg pendiam. cube kalo dah kenal, abes nmpak sume pngai buruk kite *ngaku* terus awak kata, ' awak dah berubah, tak macam dulu!' gulp =.= dalam aty, ' tulah diri sy sbnr, nmpak je taf, tp kdg2 tcing jugak. (mase pes kenal takan na tunjuk tacing, TAK MACHO lah nak ngorat awak) sy ni nmpak je pendiam, tp skali kuo ayat pedasssss, ZASSSSS . awak majuk sb trase. *tu biase penangan org pendiam* sy nih nmpak je lomentik *KONON* pdhal, nak pujuk awk pun tak reti, KAN ? dari dulu smpai skrgg, asal buat sala, mesty ayat pess : SORRY YOU :(

Iskk, kite tak tahu mana salah kite layan awak yang tak betul. Kite tak tau mana silap kite nih asek nak begado. TAK TAU MANA SILAP KITE NI BERUBAH ! aiyo =.= kalo la boleh tnye menanye, *tanye sama hati knapa asik gado, nanty jawab gado, tanya la mulut, tnye sama mulut, naty mulut jawab : LU PIKIRLAH SENDIRI =.= pap! sebijik kena btg hidong! HISH, tak baik ngeluh. tapi tahlah awak. Jgn banding dulu gn skrg. BEZA mmg KETARA. Dulu, karipap sebijik 2posen, SKRG sebijik 5pose, tak ngalah sehingget pon ade! so, takleh beza. PIKIR MASE DEPAN.

KITER SAYANG AWAK, MACAM MANE PUN KITE CKP KITE TAK SYG KAT AWAK, DUK MARAH AWAK, MAKI AWAK, APE JADAH SUME, KITE TETAP SAYANG AWAK. TAHLA, TAKTAU NAK DESCRIBE MACAM MANE LAGI DAH. Rase dah cukup lah bebel, abes mencurah-curah air mata kat pipi nih. Ok. Tu tipu kawan-kawan. Mengantuk, dah awak gi tido. mahapkan segala salah saya, AMIN. Sy dah basoh kaki, doa bia mimpi indah je. Sekian. Selamat Malam.

Tertidur terlentang,
Tuan T.

-Next Page- | -New-