Super Tengku




luahan hati seorang yang berhati dan perasaan .
Saturday, July 17 | 10:26 PM | 0 Words
MASALAH. Sape je kan tade masalah dalam dunia nih? Tinggal lagik siapa yang mencipta masalah yang memulakan, dan carilah cara untuk mengakhiri sesebuah masalah walau ape cara pun, sama ada terdesak atau tidak.

Ye, aku yakin, aku pasti, sekarang aku memang dilanda masalah.
Siapa yang mencari masalah ?
Ye, aku pasti masalah tu aku sendirik yang carik.
Siapa yang akan menyelesaikan semua masalah ini ?
Ye dah pasti aku lah kan ?
Aku pasti aku kenal siapa diri aku sebenar, aku kurang tahu dalam menyelesaikan masalah ! Setiap kali dilanda masalahm aku pasti diam. Aku pasti menyepi. Tapi takkan pernah lama. Masalah ? Besar ke? Ke kecil je? Aku rase besar, dan dipanjang - panjangkan.

Konklusi bagi setiap masalah perlu dicari !
Sama ada cepat atau lambat .
How to start ?

urgh, idk. Bagi aku , aku senang meminta maaf , kalau benda tu betul betul salah aku. Aku senang mengaku salah , kalau benda tu betul betul salah aku . tapi terpulang pada seseorang tu na memaafkan aku dalam masa yang singkat atau lama, sama ada dalam hati yang ikhlas atau terpaksa :') Semuanya aku terima dengan redha !

KONKLUSI ! KONKLUSI ! KONKLUSI !
datang lah kau kemari, ajar aku bagaimana hendak mencari engkau !
berfikir setiap nafas yang aku hembuskan. tak pernah lelah.

PERLU ADAKAH ISTILAH SUSAH UNTUK DIMAAFKAN ATAS KESALAHAN YANG DILAKUKAN ?
every single of human, semua buat masalah !

SUMPAH ! aku sangat buntu nak cari jalan keluar bagi problema aku .
AKU MENGAKU AKU SALAH !
AKU MENGAKU AKU YANG MENCARI MASALAH !
AKU MENGAKU AKU YANG MEMULAKAN SEMUA INI !
selain daripada kebenaran yang keluar dari mulut nih,
ape lagi yang dia mahukan ?

PERLU KE aku melutut kat dia ?
PERLU KE aku menangis siang malam semata mata memohon kemaafan ?
PERLU KE aku mentaati segala turut perintah dia ?
PERLU KE aku memakan segala m***an dan c***an dari dia ?

AKU NI BINATANG KE ?
AKU NI TAKDE HATI DAN PERASAAN KE ?
AKU NI TAK PATUT DIMAAFKAN KE ?
AKU NI MELAKUKAN KESALAHAN SEBESAR AKU MELAKUKAN ZINA KE ?

AKU SEDAR AKU SIAPA :)
AKU PUBLISH POST NIH BUKAN UTK MINTAK SIMPATI :)
AKU NI CUMA MANUSIA YANG MENDAMBAKAN SEIKLHLAS KEMAAFAN DARI HATI KAU !

Aku rindu kan kau :)
Aku sayang kan kau :)
Aku TERLALU sayang kan kau :)

Betul cakap kawan aku,
AKU NI TERLALU TAKUT KEHILANGAN KAU !
for what ? & noe what ?
bila kita bercinta TAK semestinya kita memiliki .
bila kita bercinta bererti kita juga akan merasa KEHILANGAN.

Aku harap kau maafkan aku walau dari hujung hati kau yang paling dalam :')

Sincerely ,
TENGKU .

-Next Page- | -New-