Super Tengku




Thursday, April 15 | 7:48 PM | 0 Words
erghhhhhh!

asal update blog je mesty nak marah marah, ape kena lah kau nih derr.. haha oh okayy, nak cite cintun cintun lah, jiwang jiwang siket, haha ok ok. start . . . . . . .
baby bobo, iloveyou, i hateyoumore. okay dah cukup sampai situ jiwang. haha jiwang core tak? weyy, kau nih kadang kadang wat aku bengang jugak! haha, macam macam dah prangai kau bile aku dah nak dekat balik nih =_=" aku rase nak je gigit gigit ko doe! cam pe je! HAHA tp aku saje wat tak layan, dah nak balik dah. aku balik siap kau! HAHA weh weh, benci kau! btw, haaaaaaaaa, aku demam :( oh docteeeee, napa sikit sangat ubat yang kau bagi ? =_= byebye, zzZZZZZzzzzzZzz na gi jenjalan, haha :D

-Next Page- | -New-